Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
100 درصد اهداف تولیدی فولاد خوزستان محقق شد
 

100 درصد اهداف تولیدی فولاد خوزستان محقق شد

یکشنبه، 05 اردیبهشت 1395 | Article Rating

با تلاش یکپارچه کارکنان واحدهای گندله سازی، احیاء و فولادسازی، شرکت فولاد خوزستان 100 درصد اهداف تولیدی خود را در اولین ماه سال محقق ساخته و به یک رکورد تازه در ارسال محصول صادراتی نیز دست یافت.

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید شرکت فولاد خوزستان در این زمینه گفت: میزان تولید در فروردین ماه 313 هزار و 197 تن شمش در فولادسازی، 565 هزارتن گندله سنگ آهن در واحدهای گندله سازی و 341 هزارتن آهن اسفنجی در واحدهای احیاء مستقیم بوده است. وی رکورد ارسال ریلی محصول صادراتی شرکت را 135 هزار و 700 تن در این ماه ذکر کرد که رکورد قبلی آن 129 هزارتن در اسفند 94 بوده است.


علی اشکانی پور افزود: نکته مهم در برنامه های عملیاتی امسال علاوه بر تحقق اهداف تولیدی، ادامه روند کاهشی در مصرف انرژی و همچنین تقلیل موجودی شمش در انبارهای شرکت بوده که در گزارشات فروردین ماه بطور محسوسی قابل مشاهده است.


مهندس اشکانی پور اظهارداشت: مشکل بالابودن موجودی انبار محصولات  که به دلیل شرایط بازار به ما تحمیل شده بود، از بهمن ماه سال پیش در دستور کار جدی قرار گرفت و همچنان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، با موفقیت و طی روند نزولی فعلی دنبال می شود.


وی درخصوص برنامه ی کاهش مصرف انرژی در تولید نیز اظهارداشت: به نظر میرسد با گذشت دو ماه از آغاز برنامه های جدید شرکت در این زمینه، با توجه به اقدامات گسترده و وجود عزم جدی و فراگیر در همکاران، موفق شده ایم روند نزولی مصرف برق را در واحدهای بهره برداری تاحدودی تثبیت نماییم.
تصاویر
  • 100 درصد اهداف تولیدی فولاد خوزستان محقق شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها