Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نتایج ششمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب و ریخته گری
 

نتایج ششمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب و ریخته گری

یکشنبه، 02 آبان 1395 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، ششمین جلسه هم اندیشی رسته ذوب و ریخته گری انجمن با حضور اکثریت اعضا روز گذشته برگزار شد. 
به گزارش استیل ایران در این جلسه که حدود 25 شرکت بزرگ و کوچک ذوب فولاد در آن حضور داشتند، علاوه بر اصلاح قیمت های شمش بر اساس روند بازار جهانی، تصمیم گیری شد تا قیمت شمش به صورت پایه و بدون مالیات بر ارزش افزوده اعلام شود.
بهادر احرامیان، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تشریح این تصمیم گفت: آن دسته از محصولاتی که خارج از کانال ارزش افزوده به دست مصرف کننده نهایی می رسد، عاملی بر آشفتگی بازار و ناهمگونی در قیمت محصولات است و انجمن راهکارهایی ازجمله تداوم کار رسانه ای و رایزنی مستقیم با سیستم مالیاتی و ارائه پیشنهاداتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی این شرکت ها و اشخاص را مطرح کرد که مورد موافقت و تاکید حاضرین قرار گرفت.
احرامیان در پاسخ به این سوال که نحوه اجرای تصمیات جلسات هم اندیشی چگونه پایش می شود، اظهار داشت: قرار است از طریق مکانیزم پایش درون صنفی که خود شرکت ها تعریف کردند در فضایی دوستانه و از طریق گروه مجازی یکدیگر را رصد کنند تا مصوبات جلسات به خوبی اجرا و عملیاتی شوند.

وی عزم اعضا برای تطابق قیمت ها با بازار جهانی را جدی دانست و اظهار داشت: در روزهای آتی این حرکت آغاز خواهد شد. همچنین در واحدهای القایی برای اینکه اثر تغییر نرخ ها حس شود و اختلالی در خرید قراضه آنها اتفاق نیافتد، بر روی تعدیل قیمت های خرید قراضه با هماهنگی تامین کنندگان قراضه نیز تاکید و صحبت هایی صورت گرفت.


گزارش تصویری این جلسه هم اندیشی در اینستاگرام انجمن به نشانی iraniansteelproducers قابل مشاهده می باشد.




برای مطالعه گزارش مشروح این جلسه، اینجا را کلیک کنید.

تصاویر
  • نتایج ششمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب و ریخته گری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها