Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سوء مدیریت در صنعت فولاد مورد تفحص قرار می گیرد
 

سوء مدیریت در صنعت فولاد مورد تفحص قرار می گیرد

شنبه، 05 بهمن 1392 | Article Rating

رمضانعلی سبحانی فرد، سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت فولاد در گفت وگو با مجله تخصصی «چیلان» اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از صنعت فولاد به دنبالعلل به سرانجام نرسیدن طرح های استانی فولاد است و همچنین بحث های سوء مدیریت و سوءمالی در صنعت فولاد هم بررسی می شود.

سبحانی فرد در این گفت و گو تصریح کرده است: آنچه که در این طرح بحث میشود علت تاخیر در راه اندازی این طرح هاست که در علت تاخیر بحث سوء مدیریت، سوء تدبیرو عدم توازن و سوء استفاده های مالی نیز وجود دارد که همه این موارد را بررسی می کنیم.توازان این طرح های فولادی از بحث کنسانتره و گندله و تا احیا و تبدیل به شمش شدن هممورد بررسی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: ما با وجودی که مواد اولیهصنعت فولاد در کشور داریم ولی باز هم دست به خام فروشی می زنیم، معادن را داریم ولیاکتشاف معادن را نداریم. باید علاوه بر بخش فولاد در معادن هم به عنوان یک منبع خدادادیکار کنیم و بتوانیم این منابع را اکتشاف کنیم و آنرا به فرآوری کنیم نه اینکه فقط خامفروشی داشته باشیم. متاسفانه در حال حاضر هم در اکتشاف و هم در فرآوری در کشور ضعیفهست و باید تلاش کرد که هم اکتشاف و هم فرآوری بیشتری داشته باشیم.

برای کسب اطلاع ازآخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از صنعت فولاد این گفت و گو را در شماره جدید مجلهچیلان مطالعه بفرمایید.
تصاویر
  • سوء مدیریت در صنعت فولاد مورد تفحص قرار می گیرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها