Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صرفه‌جویی ۲۰ میلیارد ریالی در فولاد مبارکه
 

صرفه‌جویی ۲۰ میلیارد ریالی در فولاد مبارکه

شنبه، 11 بهمن 1393 | Article Rating
مجری طرح توسعه آهن سازی فولاد مبارکه اصفهان گفت: با بهره برداری از پروژه کامیون ریز گندله در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا و حذف مکانیزمهای استیجاری، سالانه بیش از 20 میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی برای فولاد مبارکه حاصل شد.


علیرضا فندرسکی گفت: پروژه کامیون ریز گندله در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا به منظور افزایش ظرفیت و ذخیره مواد اولیه در پارکهای انباشت و برداشت این ناحیه با ظرفیت دو هزارتن در ساعت به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه با ظرفیت ارسال دو هزار تن گندله بر ساعت در محوطه انباشت و برداشت فولاد سبا در مدت شش ماه با صرف هزینه 40 میلیارد ریالی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این پروژه شامل محوطه سازی، احداث دیوار حائل بتنی، طراحی و ساخت دو عدد هاپر و فیدرهای قابل تنظیم بوده و در اجرای آن از سه هزار نفر ساعت نیروی متخصص و12 هزار نفر ساعت نیروی ماهر استفاده شده است.

فندرسکی اضافه کرد: بهره برداری از این پروژه موجب ایجاد 16 فرصت شغلی شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در زمینه تولید ورق های فولادی فعالیت می کند و 50 درصد سهم تولید فولاد خام کشور را دارد.

تولیدات این شرکت به سبب کیفیت، در بازارهای جهانی قابل عرضه است و بخشی از آن به کشورهای اروپایی و دیگر نقاط جهان صادر می شود.

تصاویر
  • صرفه‌جویی ۲۰ میلیارد ریالی در فولاد مبارکه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها