Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

آغاز گمانه‌زنی‌ها برای ریاست اتاق ایران

دوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 | Article Rating
در حالی انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران در خرداد ماه برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد قرار است چهار کاندیدا اصلی برای این انتخابات با یکدیگر رقابت کنند، یحیی آل‌اسحاق، غلامحسین شافعی، مسعود خوانساری و محسن جلال‌پور.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها یحیی آل‌اسحاق، غلامحسین شافعی، مسعود خوانساری و محسن جلال‌پور از کاندیداهای ریاست اتاق بازرگانی تهران هستند.

به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصادنیوز، انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در حالی برگزار شد که یحیی آل‌اسحاق پس از دو دوره متوالی ریاست بر اتاق تهران صندلی خود را به مسعود خوانساری واگذار کرد.


از قبل از انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران نیز شنیده‌ها حاکی از این بود که یحیی آل‌اسحاق در این دوره در انتخابات ریاست اتاق تهران شرکت نخواهد کرد و احتمال حضور وی در انتخابات ریاست اتاق ایران احتمال بیشتری دارد.

اما در حالی انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران در خرداد ماه برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد قرار است چهار کاندیدا اصلی برای این انتخابات با یکدیگر رقابت کنند، یحیی آل‌اسحاق، غلامحسین شافعی، مسعود خوانساری و محسن جلال‌پور.

غلامحسین شافعی در دوره هفتم با رفتن محمد نهاوندیان، رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران در رقابتی با مسعود خوانساری پیروز شد و بر کرسی ریاست اتاق ایران نشست. 

هرچند وی پیش از این در گفت‌وگویی با اقتصادنیوز اعلام کرده بود در دوره هشتم نمی خواهد رئیس تاق ایران شود اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که وی رقیب اصلی یحیی‌آل اسحاق در انتخابات ریاست اتاق ایران است.



ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها