Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نتایج سومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان نبشی و ناودانی
 

نتایج سومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان نبشی و ناودانی

چهارشنبه، 22 دی 1395 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، سومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان نبشی و ناودانی امروز صبح 22 دی ماه با حضور مدیران کارخانجات تولیدکننده این محصولات در سراسر ایران برگزار شد و  حاضرین در مورد قیمت فروش، مباحث مالیاتی و استاندارد به تبادل نظر پرداختند.


حمید رضا طاهری زاده، نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با تاکید بر لزوم تبعیت از کمپین شمش بی کیفیت و بدون فاکتور نخریم افزود: در این جلسه مقرر شد تولیدکنندگان همانند رسته نوردکاران، شمش مورد نیاز خود را از کارخانجاتی که دارای محصولات با کیفیت هستند و فاکتور صادر می کنند خریداری نمایند.

طاهری زاده همچنین با اشاره به روند کاهشی بازار افزود: در این جلسه تصمیم بر این شد تولیدکنندگان از یک رویه تعدیل قیمت پیروی کنند و همچنین کارخانجات از امروز با اندکی کاهش قیمت شروع به فروش محصولات خود کنند.

سید رضا شهرستانی، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نیز در خصوص تاثیر برگزاری جلسات هم اندیشی انجمن گفت: نظر به این که در این جلسات در مورد شرایط بازار و همچنین وضعیت فعلی و آینده بازار تبادل نظر می شود و همچنین وجود مشکلات تامین مواد اولیه و فروش در شرایط رکود، برگزاری این جلسات باعث می شود تولیدکنندگان سیاست های بهتر و مطمئن تری را در تصمیمات خود اجرا کنند.

شهرستانی گفت: از همه اعضا و تولیدکنندگان درخواست می کنیم که با حضور حداکثری خود نقش این جلسات را پر رنگ تر نمایند.

وی همچنین در خصوص جلسه امروز گفت: به علت رکود و کاهش قیمت غیرمنطقی بعضی از شرکت ها به دلیل تفکر افزایش فروش، کلیه تولیدکنندگان متضرر می شوند و با توجه به این امر در این جلسه یک کف قیمتی مقرر شد تا تمامی تولیدکنندگان به آن پایبند باشند.

تصاویر
  • نتایج سومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان نبشی و ناودانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها