Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نتایج چهارمین جلسه هم اندیشی تولیدکننگان نبشی و ناودانی
 

نتایج چهارمین جلسه هم اندیشی تولیدکننگان نبشی و ناودانی

پنجشنبه، 30 دی 1395 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، چهارمین نشست هم اندیشی تولیدکنندگان نبشی و ناودانی روز گذشته 29 دی ماه برگزار شد و تثبیت قیمت مهم ترین تصمیم این جلسه بود. ضمن اینکه چند شرکت از جمله آریان فولاد و فایکو هم به شرکت های حاضر در این جلسات اضافه شدند.

حمید رضا طاهری زاده نایب رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص این جلسه و نتایج آن گفت: این جلسه با حضور تعداد زیادی از نوردکاران نبشی و ناودانی برگزار شد و بیشتر مباحثی پیرامون ایجاد ثبات در بازار و پرداخت های مالیاتی به موقع مطرح شد.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت محصولات تولیدی کارخانجات نوردی اضافه کرد: بحث مهم دیگر این بود که تلاش شود در حوزه نبشی و ناودانی هم  شمش های با کیفیت از کارخانجاتی که استانداردهای لازم را دارند خریداری شود تا نبشی و ناودانی با کیفیت در بازار داشته باشیم. در واقع قرار شد کمپین عدم خرید شمش بی کیفیت و بدون فاکتور با جدیت ادامه پیدا کند چرا که این مسئله هم به نفع مصرف کنندگان است و هم تولیدکنندگان.

طاهری زاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه این جلسات از رقابت منفی در بازار جلوگیری کرده و موجب شده ثبات در بازار حاکم شود و لذا قرار شد که تولیدکنندگانی که در جلسات این رسته حضور دارند این هفته نیز قیمت فروش خود را ثابت نگه دارند.




برای خواندن اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

تصاویر
  • نتایج چهارمین جلسه هم اندیشی تولیدکننگان نبشی و ناودانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها