Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
جلسه فوق‌العاده نوردکاران به چه نتیجه ای رسید؟
 

جلسه فوق‌العاده نوردکاران به چه نتیجه ای رسید؟

شنبه، 02 شهریور 1398 | Article Rating

امروز جلسه فوق العاده نوردکاران با حضور جمعی از نوردکاران و اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در محل انجمن برگزار شد.

بهادر احرامیان نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص جلسه فوق العاده صبح امروز نوردکاران گفت: موضوع این جلسه اعلام موضع درخصوص تصمیم اخیر وزارت صمت درمورد تغییر سیاست صادرات بود.

وی افزود: طبق تصمیم اخیر وزارت صمت، عرضه های داخلی پیش شرط اعطای مجوز صادرات محصولات فولادی نیست و از اینرو شرکت های نوردی این اقدام را مثبت ارزابی کرده اند.

احرامیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تولید دو برابر نیاز داخل است، برای آنکه صنعت فولاد بتواند به کار خود ادامه دهد، حجم زیادی از محصولات بایستی صادر شود. لذا اعضا مراتب تشکر خود را از بخشنامه اخیر و تصمیم وزارت صمت طی امضای طوماری اعلام داشتند. این طومار با حضور ۳۵ نفر از اعضای انجمن از رسته نورد که بیش از ۷۵ درصد ظرفیت تولید را به خود اختصاص داده اند، امضا و تهیه شده و به معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارتخانه تقدیم خواهد شد.

وی در خاتمه متذکر شد: انجمن و شرکت های نوردی معتقد هستند از آنجا که عرضه داخل بسیار بیشتر از نیاز داخلی است لذا نیازی به این میزان بالای مداخله در تنظیم و سرکوب قیمت ها وجود ندارد و قوانین عرضه و تقاضا به خوبی تعیین کننده نرخ ها خواهد بود. کما اینکه قبل از التهابات ارزی، قیمت مقاطع طویل در بازار ایران ارزان تر از سایر نقاط دنیا بود و اکنون نیز که شرایط اقتصادی ثبات پیدا کرده، هیچگونه نگرانی از بابت تنظیم بازار داخل نخواهیم داشت.

تصاویر
  • جلسه فوق‌العاده نوردکاران به چه نتیجه ای رسید؟
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها