Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تولید هفت میلیون تن شمش و گندله در شرکت فولاد خوزستان
 

تولید هفت میلیون تن شمش و گندله در شرکت فولاد خوزستان

یکشنبه، 15 دی 1392 | Article Rating
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش میلیون و 900 هزار تن شمش فولاد و گندله در کارخانه های وابسته به این شرکت تولید شده است.
به گزارش استیل ایران به نقل از فولاد نیوز، شرکت فولاد خوزستان روز شنبه به نقل از عبدالمجید شریفی گزارش داد: این میزان شامل دو میلیون و 758 هزار تن شمش فولاد و افزون بر چهار میلیون و 133هزار تن گندله سنگ آهن است.
وی با اشاره به رشد به ترتیب هفت و 12درصدی میزان تولید این محصولات در مقایسه با مدت مشابه پارسال، اظهار امیدواری کرد با حفظ روند فعلی و تلاش یکپارچه کارکنان، فولاد خوزستان بتواند تا پایان امسال به تمام اهداف تولید دست یابد.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان افزود: برنامه های توسعه این شرکت بگونه ای تنظیم شده که با ساخت کارخانه های جدید و ایجاد فرصتهای تازه اشتغال تا سال 95 شرکت به ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون تن برسد.
شرکت فولاد خوزستان به عنوان دومین تولیدکننده فولاد خام در کشور با وسعت
۸/۳ کیلومترمربع در مجاورت شهر اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.
این شرکت به عنوان نخستین مجتمع تولید آهن و فولاد در کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی در سال 67فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.
شرکت فولاد خوزستان در یک دهه فعالیت خود علاوه بر رسیدن به ظرفیت اسمی ۵/۱میلیون تن، طرحهای توسعه ای را در مرحله نخست تا ۴/۲ میلیون تن و در مرحله دوم تا ۲/۳ میلیون تن محقق کرده است.
شرکت فولاد خوزستان متشکل از سه واحد اصلی تولید برای عرضه محصولات میانی و نهایی است.
به گزارش ایرنا، بخش فولادسازی شرکت متشکل از شش کوره قوس الکتریکی، سه کوره پاتیلی، دو ماشین دوخطه ریخته گری تختال، سه ماشین شش خطه شمش و تاسیسات جمع آوری غبار فولادسازی است.
تصاویر
  • تولید هفت میلیون تن شمش و گندله در شرکت فولاد خوزستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها