Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

بهای نفت افزایش یافت

ﺳﻪشنبه، 11 آبان 1395 | Article Rating

به دنبال موافقت اوپک با طرح کاهش سطح تولید نفت، بهای طلای سیاه افزایش یافت.

پس از آنکه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با یک طرح بلند مدت برای کاهش تولید نفت موافقت کرد، بهای طلای سیاه پس از یک ماه کاهش، امروز در بازارهای آسیا با افزایش همراه بود.

 

بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت با 9 سنت افزایش به 46 دلار و 95 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت خام برنت تحویل ژانویه نیز با 31 سنت افزایش به 48 دلار و 92 سنت در هر بشکه رسید.

 

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز دوشنبه با یک طرح بلند مدت برای مدیریت تولید طلای سیاه دست یافت. این درحالیست که پیشتر توانایی این گروه برای کنترل قیمت نفت با تردیدهایی مواجه شده بود.

 

از زمانی که اوپک از 27 سپتامبر سال جاری میلادی (6 مهر 95) اعلام کرد برای کاهش تولید نفت طرحی را عملی خواهد کرد، بهای طلای سیاه با بیش از 13 درصد افزایش همراه بوده است. اوپک اعلام کرد طرح کاهش تولید نفت در نشست رسمی این سازمان در اواخر ماه جاری میلادی نهایی می شود.

 

خبرگزاری رویترز همچنین در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. به دنبال ثبات ارزش دلار، کاهش ارزش سهام و چشم انتظار بودن سرمایه گذاران برای نشست آتی بانک مرکزی آمریکا و به دنبال آن افزایش نرخ بهره، بهای طلا اوایل امروز با ثبات نسبی همراه بود.

 

بهای هر اونس طلای موسوم به "اسپات" بدون تغییر 1277.50 دلار معامله شد. بهای هر اونس طلای آمریکا نیز با 0.43 درصد افزایش به 1278.60 دلار رسید. ارزش دلار نیز در برابر سبد ارزهای دیگر با ثبات نسبی همراه بود.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها