Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

کاهش بهای نفت و ثبات قیمت طلا

دوشنبه، 23 اسفند 1395 | Article Rating

 به دنبال افزایش فعالیت‌های حفاری آمریکا، بهای نفت امروز (دوشنبه) به پایین ترین سطح در سه ماه گذشته رسید. این درحالیست که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) همچنان برای مقابله با اشباع کنونی بازار تلاش می‌کند.

 

بر این اساس، بهای نفت خام برنت با 35 سنت کاهش (معادل 0.68 درصد) به 51 دلار و 2 سنت در هر بشکه رسید. این پایین ترین رقم بهای نفت خام برنت از 30 نوامبر سال گذشته میلادی محسوب می شود. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت هم با 42 سنت کاهش (معادل 0.87 درصد)،48 دلار و 7 سنت در هر بشکه معامله شد که پایین ترین سطح از اواخر ماه نوامبر به شمار می‌رود.

 

شرکت نفت و گاز "بیکر هیوز" اعلام کرد آمریکا برای هشتمین هفته متوالی به تعداد سکوهای حفاری خود افزوده است. هفته گذشته ذخایر نفتی آمریکا با 8.2 میلیون بشکه افزایش همراه بود.

 

اوپک و دیگر تولیدکنندگان حوزه نفت پیشتر توافق کردند که از اول ژانویه سال جاری میلادی روزانه 1.8 میلیون بشکه از تولید نفت خود را کاهش دهند و تاکنون بیش از 90 درصد به این توافق پایبند بوده اند.

 

بهای طلا نیز امروز ساعات باثباتی را سپری کرد. بهای هر اونس طلای آمریکا با افزایش اندک 0.4 درصدی به 1205.80 دلار در هر اونس رسید.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها