Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت طلا کاهش یافت

ﺳﻪشنبه، 16 آبان 1396 | Article Rating

در حالی که ارزش شاخص ها در بازارهای بورس آسیایی به بالاترین رقم در طی ۱۰ سال گذشته رسیده، قیمت طلا بعد از افزایش نزدیک به یک درصدی در جلسه قبل امروز اندکی کاهش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۸۰ دلار و ۲۴ سنت رسید. قیمت فلز زرد دیروز به دلیل بالا گرفتن ریسک های ژئوپلتیک شاهد بیشترین جهش یک روزه از ۲۵ سپتامبر تاکنون بود.

قیمت طلای آمریکا نیز امروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۸۰ دلار و ۹۰ سنت رسید.

ارزش سهام های آسیایی امروز به بالاترین رقم ها در طی یک دهه گذشته رسید. ارزش سهام گسترده ترین شاخص ام اس سی آی در منطقه آسیا-اقیانوسیه به جز ژاپن در آغاز معاملات امروز با ۰.۳ درصد افزایش مواجه بود.

در حالی که به دلیل نامشخص بودن این مسئله که آیا جمهوری خواهان می توانند طرح اصلاح نظام مالیاتی را به موقع به تصویب برسانند، بازدهی اوراقرخزانه داری آمریکا کاهش یافته است، ارزش دلار در برابر ین ژاپن امروز با کاهش مواجه بود و از بالاترین رقم های ۸ ماهاخیر فاصله گرفت.

بازداشت اعضای خاندان سعودی، وزرا و تجار روز دوشنبه گسترش یافت و گزارش شد که یک کارآفرین برجسته سعودی نیز به بهانه مبارزه با فساد دستگیر شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه عازم کره جنوبی شد که خط مقدم مناقشه اتمی و تسلیحاتی با کره شمالی به شمار می رود. هرگونه اظهار نظر تنش آفرینی از سوی وی در این سفر می تواند آتش تنش ها در شبه جزیره کره را شعله ورتر کند.

بانک فدرال رزرو شعبه نیویورک روز دوشنبه تایید کرد که ویلیام دادلی، یکی از تاثیرگذارترین سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا در طی بحران مالی و بعد از آن، احتمالا تا اواسط سال ۲۰۱۸ بازنشسته خواهد شد. این خبر که کمتر از یک هفته بعد از انتخاب رئیس جدید فدرال رزرو توسط ترامپ اعلام شده، ثبات در رهبری بانک مرکزی آمریکا را بیش از پیش زیر سوال می برد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها